Wednesday, August 22, 2012

Aku marah, emosi.

Rase nk marah je boleh tak? Nk cite kat sape pun x boleh so nk marah kat sini je bole? Dah pade tempat lain aku ni x de perasaan, baik tulis kat tmpt yg x de perasaan yg x de org perasan.

Dah nk pk nk senang idup kau je mmg susah la kan. G buat dunia sendiri la mcm tu. touching bkn main, falsafah bkn main, sindir bkn main. Last2, diri sendiri buat jgk mcm tu. bende kalau kau sabar sikit, kau dpt yg lg baik. Ni x dpt ape2 lg, x reti sabar, dah nk main hentam org. Pergh. Bengong doh. Kau lebih kurg ape yg aku gambarkan sbg org x gune.

Kau buat kat org mmg x de problem. Semua perfect, kau tak pernah slh. Tp kalau org lain buat ape kau x suke, pom! Mcm langgar undang2 besar kau buat. Perang dunia jdnye. Kau ingt kau ni center gravity? Aku blaja sabar psl da ramai sgt org mcm kau yg aku jumpe. Aku x perfect, ye mmg. Tp aku x berusaha pun nk perfect. Aku cube jge ati org psl aku x nk gadoh tu je. Tp kalau da nk jg org je, sape nk jge aku? Kau? Mmg sampai mampos pun mmg tak la kan! Mcm ape je perangai

Ye, aku marah.

No comments: